بنیاد ایران شناسی

بسم الله الرحمن الرحيم

بنیاد ایران شناسی

در اولین ساعات روز جمعه سردار رشید اسلام و ایران سپهبد حاج قاسم سلیمانی بر اثر ترور دولت آمریکا به شهادت رسید و ملت قدردان ایران و دیگر ملتهای عدالتجوی جهان را به عزاداری نشاند. شهادت این مرد بزرگ که یک نابغه نظامی و قهرمان دیپلماسی بود و علی گونه، در کنار شجاعت، قلبی مهربان و به دور از کبر و ریا داشت و عشق به وطن در او همراه با اعتقاد عمیق به اسلام، جلوه‌گری می‌کرد. بنده واقعی خدا بود و عاشقانه به دیدار خدای خود شتافت.
سردار سلیمانی در عرصه جهاد بر ضد تروریسم جهانی، بویژه در عراق و سوریه، آنچنان عمل می‌کرد که پیام صلح انقلاب اسلامی و روح قانون اساسی آنرا به یاد می‌آورد و خردباوری و شجاعت و کرامت نفس تاریخی ایرانی و اسلامی را به جهانیان نشان میداد. از اینروست که او و عمل جهادی همراه با اخلاق و طینت پاک او در شناساندن ایران در میان مردم جهان بسیار روشن و ملموس بود و ایران زیارتگاه تشییع را از همه تهمتهای بدسرشتان آمریکائی و صهیونیستی پاک میکرد. بویژه که شهادت او امروزه بر همه آنچه او در عمل ادعا و عرضه کرد، مؤید رحمت و بهشت برین برای اوست.
اینجانب، شهادت این فرزند خلف و پرافتخار ایران را که عظمت و سرشت دیرینه پاک ایرانی را جلوه‌گر میساخت، به امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا، سپاه و نیروهای مسلح کشور، ملت عزیز ایران و خانواده گرامی شهید تسلیت می‌گویم و ننگ و نابودی را برای دشمنان کور دل ایران و ایرانی آرزومندم.

سید محمد خامنه ای

ریاست بنیاد ایران شناسی